-sannaandersson-

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna andersson - 30 juni 2011 13:38

det bara 9 dagar kvar tills vi ska till spanien! :D hihi :) nu ha jag nyss komme hem från stalle och nu ska jag gå ut m sixten och sen städa åt han sen efter maten kmr emma :) hon ska sova här i dag  till i morgon, också i morgon så ska vi till birsta :) men nu ska jag va m min kanin ! byebyeeee- sannis ;*                                                                                                                                                               :)




Av sanna andersson - 29 juni 2011 20:47

chahcaaaa. igen -_- 


måste bara säga att om 10 dagar åker vi till spanien, :D weee så jag ska blogga VARJE dag tills vi ska åka så blir det ca 10 inlägg mer. om inte fler :D men NU ska jag gå hihi- hejdå <3                                                                                                                                                                                                                 spanien. <3






Av sanna andersson - 29 juni 2011 20:36

nu sitter jag vid datan och såklart passar jag på att blogga . idag kl 09.00 åkte jag till stallet för att hjälpa till på rid lägret. dom skulle rida ut. dö varmt, asså det va säkert över 40 grader :o men iaf så efter stallet åkte jag hem och fika sen åt middag och kolla på film - småstadsliv 2 - köööng film iaf. imorong ska jag till stallet ( samma som idag) :) blir väll kul, antar jah. men nu ska jag gö nått annat, bloggar imorgon <3


  byebye- sannaa;*

 

att gå över, blir ett stort steg.

Av sanna andersson - 29 juni 2011 08:27

hej, vet inte vf jag bloggar nu , har inte tid så jag bloggar sen. hejdå

Av sanna andersson - 27 juni 2011 12:03

borta, bilderna som jag knäppte i stockholm är borta så jag få lägga in bilder från när jag tävlade ist , på diddi i en dressyr tävling och vi fick 59% :) hon va jätte duktig men det va mitt fel att vi inte fick rosett för i sista galoppen så tappa jag stigbyglen :/ men aja här kmr några bilder på mej och diddi från tävlingen:


         finaste tjejen <3

Av sanna andersson - 26 juni 2011 22:58

chacha. 

 jag orkar inte blogga om stockhol elr lägga upp bilder idag, men imorgon så blir de lång inlägg och mke bilder ! så checka bloggen då. idag har jag inte gjort nått spc , nu ska jag kolla på tv elr nått, tråk inlägg javet men men..


     -sanna;*

                 

we <3 it

Av sanna andersson - 23 juni 2011 10:13

chachaaaaaaa!


   nu sitter jag vid johans dator i stockholm ! vi ska snart gå ut på stan och köpa regn byxor och skor till mej sen ska vi till grönalund ! weeee . igår så gjorde vi inte så mke men jag tog kort på kungens hus ! hihi stoolt :) men nu måste jag dra , få se om jag få låna datan nå mer gång när vi är här , men om inte så bloggar jag på sön elr mån ! 


 byebyeeeee- sannna ;* <3

Av sanna andersson - 21 juni 2011 19:03

         - bjuder verkligen på dom här :D för att statistiken på bloggen går uppåt :D TACK alla som läser! ni är underbara ;* <33333      

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards